Plačila

Kako vem, kakšni so pogoji za nakup kupona?

V opombah, ki se nahajajo pod uro, ki odšteva preostali čas za nakup, so navedeni vsi pogoji.

Na kakšne načine lahko kupim (plačam) kupon na NorePonudbe.si?

Plačujete lahko na naslednje načine:

  • s plačilno kartico (Visa, Mastercard, Maestro),
  • z Moneto (za vse naročnike Simobila, Mobitela in Debitela je že avtomatsko vključena in zanjo ni potrebno plačevati dodatnih obveznosti),
  • s plačilnim nalogom.

Izbral sem možnost plačila preko plačilnega naloga, kaj moram storiti?

Ko izberete možnost plačila s plačilnim nalogom, vam v nekaj minutah po rezervacijji kupona NorePonudbe.si pošljemo na vaš email naslov podatke za plačilo s plačilnim nalogom. Plačilni nalog lahko plačate v 48 urah od rezervacije oz. naslednji delovni dan po izteku ponudbe. Po plačilu plačilnega naloga boste v 1-3 delovnih dneh prejeli na vaš email naslov kupljen kupon, na voljo bo tudi v uporabniškem vmesniku.

Ali je nakup s kreditno kartico na NorePonudbe.si varen?

Nakup je popolnoma VAREN, saj omogoča kupovanje s plačilnimi karticami, katerih plačevanje omogoča Bankart s 3D Secure System. To je sistem, ki poleg običajnega preverjanja kartice, izvede tudi postopek ID identifikacije in potrditve verodostojnosti imetnika kartice in prodajnega mesta.

V primeru, da vseeno ne zaupate takemu načinu plačevanja, pa vam NorePonudbe.si omogoča tudi plačevanje s plačilnim nalogom ali Moneto.

Kako vem, da sem uspešno kupil/a kupon?

Ko se v vašem profilu pod možnostjo “Moji kuponi” nahaja rezerviran kupon in na vaš email naslov dobite potrdilo o nakupu.

Vpisal/a sem svoje podatke za nakup, vendar se ni nič zgodilo. Ali se mi bo storitev zaračunala?

Če v vašem profilu nimate rezerviranega kupona, vaša transakcija ni bila uspešna in storitev se ne bo zaračunala.

Poskušam kupiti kupon in se mi pojavlja sporočilo “plačilo ni uspelo”. Kaj lahko naredim?

Preverite ali je kartica s katero vršite nakup veljavna.

Preverite ali imate na kartici s katero vršite plačilo dovolj sredstev.

Preverite ali ste pravilno izpolnili vsa polja v obrazcu za nakup.

V kolikor ste vse možnosti preverili in še vedno ne morete izvršiti nakupa, je težava verjetno tehnične narave pri Bankart sistemu. Prosimo, da nam pišete na info @ noreponudbe.si in skupaj bomo rešili problem.