KUPI
cena:  460,00
DDV je vključen v ceno.
akcija je
potekla
naslednjič bolj pohitite
NORA
CENA
action title
Priporoči ponudbo
Facebook
Twitter
e-mail
  • Vsak lahko kupi in podari več kuponov. Kapacitete so omejene
  • Pred nakupom kupona obvezno pokličite na 040688488 in se pozanimajte o prostih kapacitetah
  • Rezervacijo opravite takoj po nakupu kupona in ga zamenjate za vaucher na e-mail: 4everlifenet@siol.net in pošljite naslednje podatke; ime in priimek vseh potnikov, naslov nosilca potovanja ter kontaktno telefonsko številko.
  • Ponudba vključuje;prevoz z avtobusom, namestitev v hotelu Jugoslavija ob Donavi (1-krat polpenzion: večerja, nočitev in zajtrk) v dvoposteljni sobi, namestitev v Nacionalnem parku Tara v zahodni Srbiji (2-krat polpenzion: večerja, nočitev, zajtrk ) v dvoposteljni sobi, posebni prevoz z Modrim vlakom na relaciji Beograd–Branešci,  kosilo v okolici Zlatibora, kosilo v Mokri gori, vstopnino za ogled Drvengrada, vožnjo z ozkotirno železnico v Mokri Gori, ogled Višegrada, Kamengrada in Sarajeva, izlet z ladjo po kanjonu reke Drine, kosilo in glasbo z zabavo na ladji , lokalne vodnike v Beogradu in Sarajevu, slovensko vodenje in  nezgodno zavarovanje potnikov ter stroške organizacije izleta.
  • Možno doplačilo:  enoposteljna soba + 90,00 EUR
  • Obvezna doplačila: prijava potnika 5,00 EUR katero plačate ponudniku, za manjše število ( 60 – 80 oseb ): 40€ / na osebo
  • Kuponi so veljavni v terminu 24.05.-27.05.2018 oziroma do zapolnitve kapacitet
  • Splošni pogoji in pravila za TA so sestavni del vsakega programa, potovanja ali nastanitve

Vabimo vas na ekskluzivno potovanje po Srbiji, kjer se bomo s prestižnim Modrim vlakom popeljali na Zlatibor do Bajine Bašte ter raziskali glavno mesto Beograd.
S TITOVIM MODRIM VLAKOM PO SRBIJI  – V ISKANJU DEŽELE, KI JE VEČ NI  | 24.05.-27.05.2018 / Cena je izračunana na podlagi 80 prijav

1. dan: SLOVENIJA–BEOGRAD
Odhod iz Ljubljane, Celja, Maribora z avtobusi v zgodnjih jutranjih urah in vožnja preko Zagreba v Beograd. Popoldne prispemo v prestolnico Srbije. Sledi ogled mesta z lokalnim vodnikom . Ogledali  si bomo Hišo cvetja, Titovo grobnico, se zapeljali skozi elitno mestno četrt  z vilami Beograjčanov, Dedinje, mimo stadiona JNA in Marakane. Sledi postanek pri največji pravoslavni cerkvi Sv.Save. Popeljali se bomo čez znamenite trge: Trg republike s parlamentom, Terazije in Slavijo. Sprehodili se bomo po glavni nakupovalni beograjski ulici Knez Mihajlovi do trdnjave Kalemegdan od koder se ponujajo čudoviti razgledi na mesto in sotočje reke Donave in Save. Ogledali si bomo tudi Avalo, kjer na vzpetini 511 m stoji Meštrovičev spomenik neznanemu vojaku. Večerja.  Po večerji prosto za obisk enega od številnih splavov,  ki se nahajajo v bližini hotela in predstavljajo center nočnega življenja prebivalcev mesta.  Nočitev v hotelu Jugoslavija.

2. dan: Z MODRIM VLAKOM DO ZLATIBORA, VEČER NA ZLATIBORU
Zajtrk in prevoz potnikov do železniške postaje. Vkrcali se bomo na Modri vlak in se poslovili od Beograda. Sledi vožnja na jug Srbije proti planini Zlatibor. Med vožnjo bomo uživali v doživetjih in pogledih na okolico, napravili bomo poseben postanek za zgodovinsko skupno fotografijo. Na postaji Branešci pri Zlatiboru se izkrcamo. Odpravili se bomo na kosilo v tradicionalno srbsko restavracijo. Nato nas čaka še postanek v Zlatiboru, kjer se bomo odpravili na pravi vašar oz. lokalno tržnico. Sledi vožnja proti hotelu. Na na poti se bomo ustavili še v samostanu Rača, kjer je bil  že v 17. stoletju  pomemben sedež Račanske prepisovalne šole. Nastanitev, večerja in nočitev v hotelu Drina v Bajini Bašti.

3. dan: ZLATIBOR, VOŽNJA Z MUZEJSKIM VLAKOM PO OZKOTIRNI PROGI ŠARGANSKA OSMICA
Zgodnji zajtrk v hotelu. Nato se z avtobusom odpeljemo do Mokre gore, kjer je postaja Šarganske osmice. To je muzejska ozkotirna železnica, ki letno prepelje več kot 80.000 turistov. Revitalizacija in obnova železniške proge na hribovitem območju nekdanje proge Užice–Šargan Vitasi sta bili končani leta 2003. Obnovljen je najbolj zanimiv del proge v dolžini 15,5 km. Značilnost proge je pentlja v obliki osmice, da bi tako premagali višinsko razliko 300 m na razdalji 3,5 km. V eni uri vlak prevozi 22 predorov in 5 mostov.
Popoldne si ogledamo Drvengrad, leseno mestece, ki ga je dal zgraditi znameniti režiser Emir Kusturica za potrebe snemanja filma Življenje je čudež in ki je danes prizorišče številnih dogodkov kot je filmski festival, likovne akademije, glasbeni dogodki,… Danes je to atraktivna turistična točka. Po ogledu se nato z avtobusom odpeljemo do hotela. Večerja, nočitev v hotelu.

4. dan:  IZLET PO PLANINI TARI, Z LADJO PO KANJONU DRINE, VIŠEGRAD IN KAMENGRAD, SARAJEVO in VRNITEV V SLOVENIJO
Po zajtrku se poslovimo od Nacionalnega parka Tara in se odpravimo do jezera Zaovine, ki leži v osrednjem delu planine. Ogledali si bomo turistični informativni center, kjer so predstavljene planina ter njeni flora in favna, nato nas čaka vožnja na prelepo razgledno točko na zahodnem robu planine s pogledom na Drino in velikanskim jezom hidroelektrarne Peručac. Spust na obrežje Drine. Nad jezom je nastalo jezero, nad njim je sloviti kanjon reke Drine. Z ladjo se bomo popeljali po kanjonu Drine vse do Višegrada in uživali ob pogledih na pokrajino, ob glasbi in kosilu na palubi. Po prihodu v Višegrad bomo obiskali najnovejšo turistično atrakcijo, Kamnito mesto (Kamengrad), ki ga je zgradil režiser Emir Kusturica leta 2014, dvakratni dobitnik zlate palme v Cannesu. Kamengrad, ki se nahaja v neposredni bližini mosta na Drini je pomanjšana urbana  celota z ulicami, trgi, gledališčem, kinodvorano, tržnico, zlatarno, gostinskimi lokali in pravoslavno cerkvijo. Na enem izmed trgov stoji spomenik pisatelju in prvemu Nobelovemu nagrajencu v nekdanji Jugoslaviji Ivu Andriću, na drugem trgu pa največjemu črnogorskemu pesniku Petru II. Petroviću Njegošu.
Sledi obvezen ogled enega od najdragocenejših spomenikov otomanske arhitekture na Balkanu, znameniti kamniti most na Drini iz leta 1343, ki je bil osrednja tema dogajanja romana 'Na Drini ćuprija' (Mosta na reki Drini) zaradi katerega je Ivo Andrić prejel leta 1961 Nobelovo nagrado za književnost.
Po ogledu se z avtobusom odpravimo proti Sarajevu, mestu z več kot  400 tisoč prebivalci, ki so ga leta 1461 ustanovili Osmani.  Svetovno slavo mesto uživa od leta 1914 ko je atentator Gavrilo Princip ustrelil prestolonaslednika nadvojvodo Franca Ferdinanda, kar je bilo povod za prvo svetovno vojno. Sarajevo je mesto različnih ver in kultur, grajeno v različnih obdobjih, pod različnimi vladarji, ki so pustili vsak svoj pečat v načinu življenja in razmišljanja, pa tudi v arhitekturi in umetnosti. Danes moderna prestolnica je polna ostankov otomanskih in drugih gradbenih mojstrov. V srce se nam je vtisnilo z zimskimi olimpijskimi igrami leta 1984 in grozotami zadnje vojne.
Orientacijski avtobusni ogled mesta, nato sprehod po mestu z lokalnim vodnikom in ogled zanimivosti: staro mestno središče z Baščaršijo, Principov most, Vječnica, Gazi Husrevbegova džamija, stara pravoslavna cerkev, katoliška katedrala ... Po ogledu mesta priporočamo tipično bosansko malico (čevapčiči ali pleskavica v lepinji (doplačilo), nato prosto v starem mestnem središču, na Baščaršiji.
Po ogledu nadaljujemo pot  proti domu. Polni vtisov in lepih doživetij se bomo poslovili in razšli v poznih večernih  urah.

Več o ponudbi

4EVERTRAVEL
Derčeva 35
1000 Ljubljana 

T: 01-549710401-5497104
E: 4everlifenet@siol.net
W: www.4travel.si

O MODREM VLAKU
Modri vlak, pravijo mu tudi Titov vlak, so poimenovali delavci, ker je bil pobarvan v modro, da bi se razlikoval od drugih vlakov, ki so vozili v okviru takratnih Jugoslovanski železnic. Notranjost je bila opremljena luksuzno, v stilu art decoja. Imel je vso opremo za ugledne in zahtevne Titove goste, ki so med potovanji po domovini in tujini, na vlaku opravljali državniške in protokolarne obveznosti.
Prvotno kompozicijo je sestavljalo več različnih vagonov. Glede na želje in potrebe so jih med seboj kombinirali, sestavljali. Za vleko so v začetku uporabljali parne lokomotive, kasneje dieselske, izdelane v tujini, prav za ta vlak. Danes ga vlečejo električne lokomotive. Po pol stoletja še vedn ohranja provoten videz in večino avtentične notranje opreme. Od leta 2014 Modri vlak vozi v turistične namene, zanimanje za potovanje z njim pa je veliko.

Splošni pogoji in navodila za TA so sestavni del tega programa in so vidni na ponudnikovi spletni strani.