Plačila

Kako vem, kakšni so pogoji za nakup ?

V opombah, ki se nahajajo pod uro, ki odšteva preostali čas za nakup, so navedeni vsi pogoji.

Na kakšne načine lahko kupim (plačam) ponudbo na NorePonudbe.si?

Plačujete lahko na naslednje načine:

  • s plačilno kartico (Visa, Mastercard),
  • z Moneto (za vse naročnike Simobila, Mobitela in Debitela je že avtomatsko vključena in zanjo ni potrebno plačevati dodatnih obveznosti),
  • s plačilnim nalogom.

Izbral sem možnost plačila preko plačilnega naloga, kaj moram storiti?

Ko izberete možnost plačila s plačilnim nalogom, vam v nekaj minutah po rezervacijji ponudbe na NorePonudbe.si pošljemo na vaš email naslov podatke za plačilo s plačilnim nalogom. Plačilni nalog lahko plačate v 48 urah od rezervacije oz. naslednji delovni dan po izteku ponudbe. Po plačilu plačilnega naloga boste v 1-3 delovnih dneh prejeli na vaš email naslov kupljen kupon - vaucher, na voljo bo tudi v uporabniškem vmesniku.

Ali je nakup s kreditno kartico na NorePonudbe.si varen?

Nakup je popolnoma VAREN, saj omogoča kupovanje s plačilnimi karticami, katerih plačevanje omogoča Six payments s 3D Secure System. To je sistem, ki poleg običajnega preverjanja kartice, izvede tudi postopek ID identifikacije in potrditve verodostojnosti imetnika kartice in prodajnega mesta.

V primeru, da vseeno ne zaupate takemu načinu plačevanja, pa vam NorePonudbe.si omogoča tudi plačevanje s plačilnim nalogom ali Moneto.

Kako vem, da sem uspešno kupil/a ponudbo?

Ko se v vašem profilu pod možnostjo “Moji kuponi” nahaja rezerviran kupon - vaucher in na vaš email naslov dobite potrdilo o nakupu.

Vpisal/a sem svoje podatke za nakup, vendar se ni nič zgodilo. Ali se mi bo storitev zaračunala?

Če v vašem profilu nimate rezerviranega kupona - vaucherja, vaša transakcija ni bila uspešna in storitev se ne bo zaračunala.

Poskušam kupiti ponudbo in se mi pojavlja sporočilo “plačilo ni uspelo”. Kaj lahko naredim?

Preverite ali je kartica s katero vršite nakup veljavna.

Preverite ali imate na kartici s katero vršite plačilo dovolj sredstev.

Preverite ali ste pravilno izpolnili vsa polja v obrazcu za nakup.

V kolikor ste vse možnosti preverili in še vedno ne morete izvršiti nakupa, je težava verjetno tehnične narave pri Bankart sistemu. Prosimo, da nam pišete na info @ noreponudbe.si in skupaj bomo rešili problem.